Klager og skader
Line of Oslo tar våre kunder på alvor og ønsker å behandle alle med den respekten de fortjener. Vi ønsker at du får ordren din feilfri og i god stand. Hvis dette ikke er tilfelle ønsker vi at du kontakter oss på webshop@lineofoslo.no så snart som mulig med dine bekymringer. Alle produkter som er laget av, og levert av Line of Oslo, er forsikret. Det er derfor viktig at du som kunde varsler oss så snart som mulig hvis pakken din er ødelagt eller skadet på noen måte. Vi ønsker at du skal være fornøyd med våre produkter og ikke minst vår kundeservice – ikke nøl med å kontakte oss.
Farger og bilder
Gode bilder er viktig for oss og vi tar det visuelle svært seriøst. Vi vil gjøre vårt ytterste for å sørge for at produktbildene er så identiske som mulig som produktet. På en annen side minner vi deg på at fargene kan variere gjennom ulike skjerminnstillinger på datamaskinen.
Complaints and damages
Line of Oslo take our customers very seriously and wish to treat all with the respect they deserve. We wish that you will receive your order in a faultless and good condition. If this is not the case we dearly wish that you contact us at webshop@lineofoslo.no as soon as possible with your concerns. All products made by, and delivered by Line of Oslo, are insured. It is therefore important that you as a customer notify us as soon as possible if your order is damaged or injured in any way. We want all of our customers to be happy with our products and service – do not hesitate to contact us.
Colors and images
Good images are important to us! We take the visual part seriously at Line of Oslo. We will do our outmost to make sure that the product pictures look as similar as possible as the product. On the other hand, we want to notify you that the colors may vary on various data and display settings on your computer.